Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på vår webbplats. Genom att använda denna webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Ok Mer info
Aktuellt

Frukostseminarium – Omvärldsbevakning och ny kundundersökningsmetod

Event 2012-09-19 07:30

Få kunskap om omvärldsbevakning

Att ha koll på sin omvärld kan vara en förutsättning för att ett företag skall överleva. Men Facebook, Bloggar, Twitter och YouTube förknippas ofta med tidsslöseri. Trendspanaren Torbjörn Johansson lär dig hur du kan dra nytta av sociala medier för att få stenkoll på omvärlden, din bransch och vad kunderna säger om er företag på internet.

Torbjörn Johansson är internet-entreprenör och har grundat flera internetföretag.

Kundundersökningsmetoden – Catch Experience

Hur du fångar kundens upplevelse i sanningens ögonblick och omvandlar den till en affärsmöjlighet. All affärsutveckling borde ta avsamp ur kundernas önskemål och behov. En traditionell kundundersökning ger oss svar på de frågor vi ställer. Men vad händer med svaren på de frågor vi inte ställer?

Håkan Askengren och Cilla Krantz presenterar Catch Experience, en ny kundundersökningsmetod i realtid som leder fram till förbättringar och nya affärsmöjligheter.

När: 19 september kl 07:30-09:00
Var: Helekopterhuset, Köpmangatan 7, Eskilstuna

Anmälan senast 14/9 till hakan@catchexperience.com eller cilla@catchexperience.com

Relaterade dokument